We helpen graag, dat zit in onze genen!

Newbase-presentatie

Wij staan altijd klaar om te helpen, en dan echt inhoudelijk, beloofd*.

Ook zijn we het eerste aanspreekpunt voor onze integratiepartners. We helpen je graag verder. Persoonlijk.
In de context van jouw proces!

*afhankelijk van je abonnement.

Online support nodig? Even meekijken?

Download hier Splashtop

Online documentatie


Vanuit onze applicatie is uitgebreide informatie beschikbaar met één druk op de knop. Altijd handig voor naslagwerk. 

Maak een ticket aan


Stel een vraag via het systeem. Geef je urgentie aan.
Altijd snel antwoord terug, in combinatie met ticket historie.

E-mail naar support@newbase.nl


Natuurlijk een e-mail sturen naar onze supportdesk in Amsterdam.
Als er geen haast is.

Bel 020-6111444


Wil je iets weten wat niet in onze documentatie staat? Onze medewerkers zitten klaar aan de telefoon afhankelijk van je support abonnement. En wij weten hoe jullie werken. 99,9% oplossingsgerichtheid in één telefoontje.

Webservice API informatie


Bekijk onze API website hier.
Bomvol technische documentatie voor ontwikkelaars.

Newbase support portal


Zodra je eerste ticket is aangemaakt kun je achteraf ook nog al je gestelde vragen en antwoorden inzien.

Newbase BV - Zekeringstraat 32D - 1014 BS Amsterdam - info@newbase.nl - 020-6111444