Betaal alleen per gelijktijdige gebruiker!

mind_map_newbase_logo1

Geen verrassing, duidelijkheid op voorhand met 100% SUCCES garantie!

De prijs van onze software bepalen we op basis van een aantal factoren. Door goede inventarisatie vooraf kunnen we de implementatiekosten exact bepalen. Wij hebben bij Newbase een eenvoudig licentiemodel. Er wordt een vast bedrag per maand betaald, afhankelijk van het aantal gelijktijdige gebruikers (minimaal 5) en de gewenste functionaliteiten.

Vaak wordt in de markt gerekend met named users / login gebruikers. Dit betekent dat je vaak betaalt voor gebruikers die het systeem op dat moment helemaal niet gebruiken. Bij ons mag je net zoveel gebruikers aanmaken als je zelf wilt. Daar rekenen we helemaal niets voor. En tijdschrijvers zijn gratis.

Je abonnement is per maand te wijzigen en wordt per kwartaal in rekening gebracht en automatisch geïncasseerd. Verhogen kan op elk moment. Zo is groei eenvoudig te realiseren.

Een bedrijf met 20 medewerkers met 10 inlogaccounts die gelijktijdig ingelogd zijn, betaalt alleen voor die 10 accounts. Minimum afname is 5 accounts. Alle prijzen zijn excl. BTW en worden per kwartaal vooruit gefactureerd. Betaling gaat met automatische incasso.

Newbase
handelssoftware

per gelijktijdige gebruiker *

Voorbeeld *
10 inlogaccounts waarvan 5 gelijktijdig:
€ 90,00 * 5 / 10 = 45,00 
per inlogaccount per maand.

€ 45,00 p/mnd

per inlogaccount

Bij Newbase mag je zonder kosten ongelimiteerd extra inlogaccounts / gebruikers aanmaken.

Inclusief:

CRM functionaliteit
Verkooppijplijn
Verkoopopdracht verwerking
Inkoopopdracht verwerking
Prijsafspraken
Voorraadbeheer
Ontvangsten
Uitgifte / pakbonnen
Debiteurenbeheer
Crediteurenbeheer
Klacht projecten

. . . . . PLUS . . . . .

365 / Google integratie
Twinfield integratie
Basecone integratie

Newbase
projecten software

per gelijktijdige gebruiker **

Voorbeeld **
10 inlogaccounts waarvan 5 gelijktijdig:
€ 100,00 * 5 / 10 = 50,00 
per inlogaccount per maand.

per inlogaccount

Bij Newbase mag je zonder kosten ongelimiteerd extra inlogaccounts / gebruikers aanmaken.

Inclusief:

CRM functionaliteit
Verkooppijplijn
Verkoopopdracht verwerking
Inkoopopdracht verwerking
Prijsafspraken
Voorraadbeheer
Ontvangsten
Uitgifte / pakbonnen
Debiteurenbeheer
Crediteurenbeheer
Klacht projecten

. . . . . PLUS . . . . .

365 / Google integratie
Twinfield integratie
Basecone integratie

. . . . . PLUS . . . . .

Klant projecten
Interne projecten
Marketing projecten
 Projecten
Tijdschrijven
Onderhanden werk boekingen
% of completion.

. . . . . PLUS . . . . .

Alleen tijdschrijver? Dan € 10,00 p/mnd

Newbase
service/support software

per gelijktijdige gebruiker ***

Voorbeeld ***
10 inlogaccounts waarvan 5 gelijktijdig:
€ 110,00 * 5 / 10 = 55,00 
per inlogaccount per maand.

per inlogaccount

Bij Newbase mag je zonder kosten ongelimiteerd extra inlog accounts / gebruikers aanmaken.

Inclusief:

CRM functionaliteit
Verkooppijplijn
Verkoopopdracht verwerking
Inkoopopdracht verwerking
Prijsafspraken
Voorraadbeheer
Ontvangsten
Uitgifte / pakbonnen
Debiteurenbeheer
Crediteurenbeheer
Klacht projecten

. . . . . PLUS . . . . .

365 / Google integratie
Twinfield integratie
Basecone integratie

. . . . . PLUS . . . . .

Klant projecten
Interne projecten
Marketing projecten
 Projecten
Tijdschrijven
Onderhanden werk boekingen
% of completion.

. . . . . PLUS . . . . .

Alleen tijdschrijver? Dan € 10,00 p/mnd

. . . . . PLUS . . . . .

Service projecten
Service-offertes
Serviceaanvragen
Customer Portal
Periodieke facturatie
Serienummerregistratie


Hoe zorgen wij voor een succesvolle implementatie in vijf stappen?

Het is bij Newbase heel eenvoudig. We volgen simpelweg een stappenplan. Dat is altijd een stappenplan naar een succesvolle oplevering.
En dat weten we pas echt zeker na stap 2.

Stap 1: Online kennismaken en één op één demonstratie, vrijblijvend.

We gaan met elkaar online (één op één sessie) bekijken of Newbase een mogelijke fit is voor jullie. Aan de hand van deze demonstratie komen we tot een eerste conclusie en kunnen we naar stap 2.

Stap 2: Inventarisatie, vrijblijvend.

De volgende stap is ons inventarisatie document doornemen aan de hand van het implementatie plan. Aan de hand van dit plan komen alle ins en outs aan bod en weten we op het einde van de sessie op Newbase past bij jullie bedrijf.

Stap 3: Newbase Implementatiereis “FastStep” methode?

Newbase kan volledig ingericht worden aan de hand van onze unieke “FastStep” methode. Bekijk deze methode op onze implementatie website hier. Dit kan door jullie zelf worden opgepakt of schakel één van onze partners indien je dit samen met een business consultant wilt doen.




Neem rechtstreeks contact op met de afdeling verkoop.

Newbase BV - Zekeringstraat 32C - 1014 BS Amsterdam - info@newbase.nl - 020-6111444