Betaal alleen per gelijktijdige gebruiker!

mind_map_newbase_logo1

Geen verrassing, duidelijkheid op voorhand met 100% SUCCES garantie!

De prijs van onze software bepalen we op basis van een aantal factoren. Bij Newbase gaan we niet voor een standaardprijs plaatje dat altijd achteraf factor 10 wordt, wij inventariseren liever vooraf! Scheelt achteraf weer een hoop gedoe. En dat hebben we liever niet bij Newbase. Ook nooit gehad. Al meer dan 20 jaar niet. Wij hebben bij Newbase een eenvoudig licentiemodel. Je betaalt een vast bedrag per maand afhankelijk van het aantal gelijktijdige gebruikers (minimaal 5) en de gewenste functionaliteit.

Onze collega’s in de markt rekenen vaak met named users / login gebruikers. Dit betekent dat je vaak betaalt voor gebruikers die het systeem op dat moment helemaal niet gebruiken. Bij ons mag je net zoveel gebruikers aanmaken als je zelf wilt. Daar rekenen we helemaal niets voor. En tijdschrijvers zijn gratis.

Je abonnement is per maand te wijzigen en wordt per kwartaal in rekening gebracht via automatische incasso. Je kunt elk moment verlagen, verhogen of stoppen.  En. Je kunt altijd op- en afschalen bij Newbase. Ook wel zo fijn, we groeien gewoon met je mee.

Heb je een bedrijf met 20 medewerkers, daarmee 10 inlogaccounts, en je bent nooit met meer dan 10 tegelijk ingelogd, dan betaal je alleen voor de 10. Het minimum aantal is 5. Vraag naar de voorwaarden*. Alle prijzen zijn excl. BTW en per kwartaal vooruit gefactureerd via automatische incasso. Meerdere add-ons tegen meerprijs mogelijk. Vraag tevens naar de mooie staffel mogelijkheden. Aanbod op deze website van Newbase is geheel vrijblijvend.

Newbase
handelssoftware

per gelijktijdige gebruiker *

Voorbeeld *
10 inlogaccounts waarvan 5 gelijktijdig:
€ 90,00 * 5 / 10 = 45,00 
per inlogaccount per maand.

€ 45,00 p/mnd

per inlogaccount

Bij Newbase mag je zonder kosten ongelimiteerd extra inlogaccounts / gebruikers aanmaken.

Inclusief:

CRM functionaliteit
Verkooppijplijn
Verkoopopdracht verwerking
Inkoopopdracht verwerking
Prijsafspraken
Voorraadbeheer
Ontvangsten
Uitgifte / pakbonnen
Debiteurenbeheer
Crediteurenbeheer
Klacht projecten

. . . . . PLUS . . . . .

365 / Google integratie
Twinfield integratie
Basecone integratie

Newbase
projecten software

per gelijktijdige gebruiker **

Voorbeeld **
10 inlogaccounts waarvan 5 gelijktijdig:
€ 100,00 * 5 / 10 = 50,00 
per inlogaccount per maand.

per inlogaccount

Bij Newbase mag je zonder kosten ongelimiteerd extra inlogaccounts / gebruikers aanmaken.

Inclusief:

CRM functionaliteit
Verkooppijplijn
Verkoopopdracht verwerking
Inkoopopdracht verwerking
Prijsafspraken
Voorraadbeheer
Ontvangsten
Uitgifte / pakbonnen
Debiteurenbeheer
Crediteurenbeheer
Klacht projecten

. . . . . PLUS . . . . .

365 / Google integratie
Twinfield integratie
Basecone integratie

. . . . . PLUS . . . . .

Klant projecten
Interne projecten
Marketing projecten
 Projecten
Tijdschrijven
Onderhanden werk boekingen
% of completion.
En……. Tijdschrijvers zijn gratis!

Newbase
service/support software

per gelijktijdige gebruiker ***

Voorbeeld ***
10 inlogaccounts waarvan 5 gelijktijdig:
€ 110,00 * 5 / 10 = 55,00 
per inlogaccount per maand.

per inlogaccount

Bij Newbase mag je zonder kosten ongelimiteerd extra inlog accounts / gebruikers aanmaken.

Inclusief:

CRM functionaliteit
Verkooppijplijn
Verkoopopdracht verwerking
Inkoopopdracht verwerking
Prijsafspraken
Voorraadbeheer
Ontvangsten
Uitgifte / pakbonnen
Debiteurenbeheer
Crediteurenbeheer
Klacht projecten

. . . . . PLUS . . . . .

365 / Google integratie
Twinfield integratie
Basecone integratie

. . . . . PLUS . . . . .

Klant projecten
Interne projecten
Marketing projecten
 Projecten
Tijdschrijven
Onderhanden werk boekingen
% of completion.
En……. Tijdschrijvers zijn gratis!

. . . . . PLUS . . . . .

Service projecten
Service-offertes
Serviceaanvragen
Customer Portal
Periodieke facturatie
Serienummerregistratie


Hoe zorgen wij voor een succesvolle implementatie:

Het is bij Newbase heel eenvoudig. We volgen simpelweg een stappenplan. Dat is altijd een stappenplan naar een succesvolle oplevering.
En dat weten we pas echt zeker na stap 2.

Stap 1: Webinar

We gaan met elkaar online (één op één sessie) bekijken of Newbase een mogelijke fit is voor jullie. Aan de hand van deze demonstratie komen we tot een eerste conclusie en kunnen we naar stap 2.

Stap 2: Inventarisatie

De volgende stap is dat we met een ingericht systeem voor jullie samen de eisen en wensen gaan bekijken in het Newbase systeem. Aan de hand van deze sessie (halve tot een hele dag) weten we precies of Newbase bij jullie past. Positief aan beide kanten? 

Stap 3: Beschrijving

Aan de hand van de inventarisatie worden alle mogelijkheden, maar met name ook de onmogelijkheden beschreven. Nu weten we precies waar we aan toe zijn, zowel qua te gebruiken processen, periodieke lasten als de eenmalige implementatie kosten.

Stap 4: Bevestiging gemaakte afspraken

We passen bij elkaar, we weten waar we aan toe zijn. Dan stellen we samen met de implementatie partner een voorstel op en kunnen we na akkoord de vervolg implementatie gaan plannen. 

Stap 5: Implementatie

Newbase is al in grote lijnen voorbereid. En vervolgens gaat één van de partner implementatie consultants aan de slag met jullie.

Stap 6: Opleiding

Afhankelijk van de gekozen inrichting / oplossing / afspraken worden de medewerkers opgeleid om zo efficiënt als mogelijk is straks live te kunnen gaan.

Stap 7: Voorbereiding livegang

Alle laatste checks vinden plaats. Het volledige rondje wordt nogmaals meerdere keren gedraaid.
Mogelijk nog een conversie. En dan toewerken naar het grote moment.

Stap 8: Live gang

We zijn live met het nieuwe systeem. De laatste punten op de “i” totdat iedereen efficiënt en naar tevredenheid werkt met het systeem.

Stap 9: Support

De partner implementatie consultant kan het project opleveren naar de klant en overdragen naar de supportdesk van Newbase. 




Neem rechtstreeks contact op met de afdeling verkoop.

Newbase BV - Zekeringstraat 32C - 1014 BS Amsterdam - info@newbase.nl - 020-6111444