Vraag gratis online één op één webinar aan, vergelijk vrijblijvend je software!

mind_map_newbase_logo1

Geen verrassing achteraf, duidelijkheid op voorhand!

De prijs van onze software bepalen we op basis van een aantal factoren. Bij Newbase gaan we niet voor een standaard prijsplaatje dat altijd achteraf factor 10 wordt, wij inventariseren liever vooraf! Scheelt achteraf weer een hoop gedoe. En dat hebben we liever niet bij Newbase. Ook nooit gehad. Al meer dan 20 jaar niet.

Wij hebben bij Newbase een heel eenvoudig licentiemodel. Je betaalt een vast bedrag per maand afhankelijk van het aantal gebruikers (minimaal 5) en de gewenste functionaliteit van het systeem. Je abonnement is per maand te wijzigen en wordt per kwartaal in rekening gebracht via automatische incasso. Je kunt elk moment verlagen, verhogen of stoppen. Maak je gebruik van scan & herken van inkoopfacturen dan worden additionele kosten in rekening gebracht.

En. Je kunt altijd op- & afschalen bij Newbase.
Ook wel zo fijn, we groeien gewoon met je mee.



Oplossing: 
Handel & voorraad organisaties


Met onderstaande mogelijkheden is inrichting mogelijk:

CRM relatiebeheer
Integratie met Google Workspace / Microsoft 365
Producten
Samengestelde artikelen
Prijslijsten
Verkoop pijplijn
Verkoopofferte
Verkoopopdracht verwerking
Inkopen
Voorraad beheren
Ontvangsten en uitgiftes

Administratie:
Boekhouden
Bankieren
Budgetteren
Belastingaangifte
Uitgebreide rapportage
Scan / herken inkoopfacturen

Standaard:
Meerdere valuta
Meerdere talen
Engels en NL gebruikersinterface



Oplossing:
Zakelijke dienstverlening
organisaties


Alles van oplossing Handel,
indien gewenst met voorraad
aangevuld met:

Klant projecten
Interne projecten
Marketing projecten
Tijdschrijven

Administratie aangevuld met onderhanden werk boekingen en % of completion.




















Oplossing:
Service & technische support organisaties


Alles van oplossing Handel,
Projecten & uren
aangevuld met:

Servicecontracten
Service-offertes
Service-aanvragen
Customer Portal
Periodieke facturatie
Serienummer registratie




















Kies je voor Newbase, dan kies je voor optimalisatie! En afhankelijk van de gemaakte keuze na stap 2 komen we tot een totaal implementatie overzicht. Aan de hand van een sjabloon profiel kunnen we snel aan de slag om de beschrijving van stap 3 te realiseren. Dan is alle informatie aanwezig om tot een totaal financieel plaatje te komen.


Stap 1: webinar

We gaan met elkaar online (één op één sessie) bekijken of Newbase een mogelijke fit is voor jullie. Aan de hand van deze demonstratie komen we tot een eerste conclusie aan de hand van twee zaken:
-passen we bij elkaar?
-zijn we een financiële fit?
-kunnen we op tijd leveren?

Stap 2: inventarisatie

De volgende stap is dat we met een ingericht systeem voor jullie samen de eisen en wensen gaan realiseren in het Newbase systeem. Dit is al een ingericht systeem voor jullie. Aan de hand van deze sessie kennen we de mogelijkheden en onmogelijkheden.

Dan hebben we een voorzichtige Go/NoGo. Bij een Go wordt er een beschrijving gemaakt van alle gewenste processen en kunnen we gaan formaliseren.

Stap 3: Beschrijving

Aan de hand van de inventarisatie worden alle mogelijkheden, maar met name ook de onmogelijkheden beschreven.

Nu weten we precies waar we aan toe zijn, zowel qua:
-te gebruiken processen
-periodieke lasten
-eenmalige implementatie.


Stap 4: Contract

We passen bij elkaar, we weten we aan toe zijn. Dan stellen we een contract op en kunnen we de vervolg implementatie gaan plannen.

De inventarisatie consultant plant een afspraak voor overdracht naar de implementatie consultant.

Stap 5: implementatie

Newbase is al in grote lijnen voorbereid. De implementatie consultant gaat aan de slag met jullie om alle punten op de “i” te zetten om richting een eindoplevering te gaan.





Stap 6: Opleiding

Afhankelijk van de gekozen inrichting / oplossing / afspraken worden de medewerkers opgeleid om zo efficiënt als mogelijk is straks live te kunnen gaan.







Stap 7: Voorbereiding livegang

Alle laatste checks vinden plaats. Het volledige rondje wordt nogmaals meerdere keren gedraaid. Mogelijk nog een conversie. En dan toewerken naar het grote moment.



Stap 8: Live gang

We zijn live met het nieuwe systeem.
De laatste punten op de “i” totdat iedereen efficiënt en naar tevredenheid werkt met het systeem.






Stap 9: Support

De implementatie consultant kan het project opleveren naar de klant en overdragen naar de supportdesk van Newbase. 

Professionaliseren om te optimaliseren

Als organisatie maak je groei mee. Krijg je andere invalshoeken. Je bent al een aantal jaren aan de slag met Newbase. Wil je meer of misschien wel minder met de Newbase oplossing. Als je zelf geen tijd hebt om dit verandertraject in te zetten schakel je een consultant in die verstand heeft van Newbase en van jouw proces. Op deze wijze maak jij je handen vrij om zaken te doen. En de consultant om een verbetertraject in te zetten. Met Newbase heb je een oplossing die met je meegroeit en een consultant die je daarbij helpt.


Neem rechtstreeks contact op met sales:

harold_grey


Harold Timmer
harold.timmer@newbase.nl
of bel hem op
+31 20 6111444

maureen.jpeg


Maureen Jager
maureen.jager@newbase.nl
of bel haar op
+31 20 6111444

Newbase BV - Zekeringstraat 32D - 1014 BS Amsterdam - info@newbase.nl - 020-6111444